feature

Η καλή μέρα… από το πρωί φαίνεται!

Ξέρουμε, τα πρωινά των περισσότερων δεν θυμίζουν ταινία! Το ξυπνητήρι χτυπάει και αρχίζουμε να τρέχουμε πανικόβλητοι: να ετοιμάσουμε τα παιδιά για το σχολείο, να ντυθούμε για τη δουλειά, να βγάλουμε βόλτα τον σκύλο….Ένα σωρό υποχρεώσεις με μεγαλύτερο θύμα το στομάχι μας, αφού για να κερδίσουμε χρόνο είτε παραλείπουμε εντελώς το πρωινό, είτε καταφεύγουμε σε μια πρόχειρη λύση ή αρκούμαστε σε μερικές γουλιές καφέ.

“Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς…!”

Το πρωινό είναι απαραίτητο για όλους μας, ανεξαρτήτως ηλικίας. Ιδανικά το πρωινό μας θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον το 25% των θερμίδων της ημέρας για να μας δώσει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια, δηλαδή τη γλυκόζη που χρειαζόμαστε, για να ξεκινήσουμε σωστά την ημέρα μας, να λειτουργήσουμε σωστά και να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινή ρουτίνα. 

Ένα πλούσιο πρωινό μειώνει την όρεξη για μεγάλη ποσότητα φαγητού στα υπόλοιπα γεύματα και αποτρέπει την κατανάλωση πρόχειρων τροφών στη διάρκεια της ημέρας. Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που καταναλώνουν πρωινό τείνουν να έχουν πιο ισορροπημένη διατροφή και διατηρούν φυσιολογικό βάρος. Αντίθετα, όσοι παραλείπουν το πρωινό διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να εμφανίσουν σακχαρώδη διαβήτη και αυξημένη χοληστερίνη!

“Γιατί δεν έχεις δύναμη; Δεν έφαγες πρωινό;”

Όλοι οι διαιτολόγοι συμφωνούν ότι πρέπει να ξεκινάμε την μέρα μας με ένα πλούσιο και υγιεινό πρωινό. 

Αν δεν έχεις αρκετό χρόνο το πρωί, μια καλή λύση είναι να ξεκινάς την προετοιμασία του πρωινού σου από το προηγούμενο βράδυ. Προσπάθησε να είναι απλό και εύκολο, ενώ αν δεν προλαβαίνεις να το φας στο σπίτι, ετοίμασέ το και πάρ’ το μαζί σου στο γραφείο.

Μερικές απλές και γρήγορες επιλογές:

  • Ένα φλιτζάνι γάλα με δημητριακή ολικής άλεσης θα σου κόψουν το αίσθημα της πείνας για αρκετές ώρες.
  • Ψωμί με μέλι ή μαρμελάδα ή φρυγανιές με μέλι και ταχίνι. Μια φρυγανιέρα θα σε βοηθήσει να κάνεις το ψωμί σου όσο τραγανό θέλεις.
  • Μια ομελέτα ή βραστά αβγά με ψωμί. Χρησιμοποίησε αντικολλητικό τηγάνι για να περιορίσεις το λάδι αλλά και να αποφύγεις το τρίψιμο όταν πλένεις τα πιάτα ή επένδυσε σε μια κουζινομηχανή παρασκευής πρωινού για φρυγάνισμα ψωμιού και βράσιμο αβγών.
  • Τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα. Φρόντισε να επιλέξεις μια τοστιέρα που θερμαίνεται γρήγορα, για να κερδίσεις χρόνο στην προετοιμασία.
  • Όλες οι επιλογές καλό είναι να συνοδεύονται από φρούτα εποχής ή από ένα ποτήρι φυσικό χυμό. Γι’ αυτό βγάλε τον αποχυμωτή από το ντουλάπι και άρχισε να πειραματίζεσαι με συνδυασμούς φρέσκων φρούτων ή/ και λαχανικών.

Αν πάλι είσαι από τους ανθρώπους που δεν ξυπνάνε πριν την πρώτη γουλιά καφέ, τότε αυτό το άρθρο  θα σε βοηθήσει να διαλέξεις την ιδανική καφετιέρα για το πρωινό σου.

Η Direct Deals είναι εδώ για να κάνει την καθημερινότητά σου ευκολότερη, χωρίς καν να χρειαστεί να βγεις για ψώνια. Μέσα από μια πλούσια γκάμα προϊόντων θα βρεις όσα χρειάζεσαι για να ετοιμάζεις γρήγορα το πρωινό σου. Αρκούν μερικά clicks και φυσικά η διάθεση να εντάξεις αυτή την υγιεινή συνήθεια στη ρουτίνα σου.

Καλή Απόλαυση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ