Συχνές ερωτήσεις

Για οποιοδήποτε πρόβλημα;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 22423040 από τις 6:30 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ όλες τις μέρες συμπεριλαμβανόμενα τα σαββατοκύριακα και τις αργίες. Ώρες εξυπηρέτησης γραφείου 9:00 πμ - 1:30 μμ και 3 μμ - 5:30 μμ.

 

Τι είναι το DirectDeals;

Το DirectDeals είναι η πιο δυναμική ιστοσελίδα προσφορών. Παρουσιάζει καθημερινά μοναδικές προσφορές, από 40%-70%, σε προϊόντα και υπηρεσίες από τις καλύτερες επιχειρήσεις της Κύπρου. Από μια βάση δεδομένων, μέσω email και facebook , επικοινωνούμε με πιθανούς πελάτες, που μπορούν εύκολα και ηλεκτρονικά να αγοράσουν άμεσα τις προσφορές και να τις αξιοποιήσουν στο επόμενο διάστημα.

 

Μου αρέσει η σημερινή προσφορά - Πώς μπορώ να την αποκτήσω;

Κάνεις εγγραφή εάν δεν έχεις κάνει. Επέλεξε το κουμπί "Αγόρασέ Το" πριν τη λήξη της προσφοράς και διάλεξε τον τρόπο πληρωμής. Στα επόμενα λεπτά θα λάβεις μέσω e-mail το κουπόνι σου το οποίο και πρέπει να εκτυπώσεις και να έχεις μαζί σου όταν θα κάνεις χρήση της προσφοράς.

 

Είναι το DirectDeals ασφαλές για να κάνω συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας;

Οι συναλλαγές σας είναι απολύτως ασφαλείς μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του DirectDeals, καθώς προστατεύονται από πιστοποιητικό ασφαλείας SSL, ενώ παράλληλα στους δικούς μας servers δεν αποθηκεύεται κανένα στοιχείο της πιστωτικής κάρτας που εισάγετε. Η συναλλαγή γίνεται μέσω της JCC που είναι ο ασφαλέστερος διαδικτυακός χώρος αγορών στην Κύπρο.

 

Τι είδους κάρτες γίνονται αποδεκτές;

Υποστηρίζονται όλες οι πιστωτικές, προπληρωμένες και χρεωστικές κάρτες VISA και MasterCard (εκτός από American Express), ανεξαρτήτως εκδότριας τράπεζας (η εκδότρια τράπεζα μπορεί να είναι εντός ή εκτός Κύπρου). Ενημερωθείτε σχετικά στους τρόπους πληρωμής.

 

Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να αγοράσω την προσφορά;

Βεβαίως! Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη διαδικασία, ή απλώς δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα online, απλά πατήστε "Αγόρασέ Το" στην προσφορά που σας ενδιαφέρει και ως τρόπο πληρωμής επιλέγετε "Ολοκλήρωση Αγοράς" στο "Επιθυμώ πληρωμή με τραπεζική κατάθεση". Από εκεί και πέρα, καταθέτετε την αξία της προσφοράς που έχετε επιλέξει στους τραπεζικούς λογαριασμούς.

 

Θα χρεωθώ αν γίνω μέλος του DirectDeals;

Φυσικά και δεν υπάρχει χρέωση για την εγγραφή στο DirectDeals. H δωρεάν εγγραφή θα σε βοηθήσει να ενημερώνεσαι με newsletters για την προσφορά που τρέχει καθημερινά, ώστε να μην χάνεις κανένα deal και να κάνεις αγορές χωρίς να χρειάζεται να ξαναβάλεις τα στοιχεία σου.

 

Πού μπορώ να βρω το κουπόνι που έχω αγοράσει από την ιστοσελίδα;

Αφού συνδεθείς από το κουμπί στο επάνω μέρος της οθόνης σου με την υπόδειξη "ΕΙΣΟΔΟΣ", θα εμφανιστεί η επιλογή "ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ". Επέλεξε το και θα σε μεταφέρει στην καρτέλα με τα κουπόνια σου.

 

Εάν δεν παραλάβω το κουπόνι, σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθώ;

Εάν έχεις πραγματοποιήσει αγορά, τότε θα πρέπει να απευθυνθείς μέσω email στο support@directdeals.com.cy ενημερώνοντάς μας για την μη παραλαβή του κουπονιού. Άμεσα εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σου για την αποκατάσταση του προβλήματος και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ανησυχείς ότι θα χάσεις την προσφορά ή τα χρήματά σου.

 

Από πότε ισχύει το κουπόνι μου;

Το κουπόνι ισχύει από την επόμενη μέρα λήξης της προωθητικής ενέργειας (deal). Με τον τρόπο αυτό ενημερώνουμε τους συνεργάτες/ επιχειρήσεις ποιος και πόσοι θα προσέλθουν στους χώρους τους.

 

Τι είναι το SMS Coupon;

Μέχρι σήμερα λαμβάνατε τα κουπόνια σας στο email και τα εκτυπώνετε. Από τώρα και στο εξής λαμβάνετε αυτόματα ΚΑΙ SMS κουπόνι στο κινητό σας (νοουμένου ότι το έχετε καταχωρήσει στο προφίλ σας) παράλληλα με το κουπόνι που θα λάβετε στο email σας. Κατά την επίσκεψη σας για εξαργύρωση στις συνεργαζόμενες επιχηρήσεις θα μπορείτε να παίρνετε όπως και μέχρι σήμερα το κουπόνι σε χαρτί ή θα δείχνετε απλά το κινητό σας με το SMS coupon που περιλαμβάνει (το όνομα σας, τον κωδικό κουπονιού, το όνομα της επιχείρησης και το τηλέφωνο).

 

Μπορώ να αγοράσω περισσότερα από ένα κουπόνια της σημερινής προσφοράς;

Σε κάθε deal αναφέρεται ο αριθμός των κουπονιών που μπορεί να αγοράσει το ίδιο πρόσωπο, στο πεδίο «Όροι και Στοιχεία Προσφοράς».

 

Μπορώ να εξαργυρώσω πολλαπλές φορές τα κουπόνια;

Αυτό απαγορεύεται. Το κάθε κουπόνι μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο μία φορά. Οι συνεργάτες μας έχουν στην κατοχή τους ελεγκτικούς μηχανισμούς ούτως ώστε μια διπλή εξαργύρωση να μην είναι εφικτή. Η προσπάθεια διπλής εξαργύρωσης ενός κουπονιού είναι απάτη και διώκεται ποινικά.

 

Τι άλλο πρέπει να έχω μαζί μου για να εξαργυρώσω το κουπόνι μου;

Εφόσον λάβεις μέσω email τις οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού, πρέπει να το εκτυπώσεις, να το έχεις μαζί σου την ημέρα που θα το εξαργυρώσεις και να το δώσεις στον υπάλληλο που θα σε εξυπηρετήσει. Πολύ σημαντικό κατά την εξαργύρωση είναι να έχεις μαζί σου και την ταυτότητα, εάν σου ζητηθεί, ώστε να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να ενημερώσετε το κατάστημα προτού πάτε, για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις.

 

Μπορώ να συνδυάσω το DirectDeals κουπόνι μου με άλλες προσφορές;

Όχι, εκτός και αν αυτό δηλώνεται στην προσφορά, στο πεδίο «Όροι και Στοιχεία Προσφοράς».

 

Μπορώ να εξαργυρώσω το κουπόνι μου σε χρήματα;

Όχι, αυτό δυστυχώς δεν γίνεται. Το επιχειρηματικό μοντέλο δεν θα απέδιδε αλλιώς για τους συνεργάτες/ επιχειρήσεις.

 

Mπoρώ να αγοράσω μία προσφορά ως δώρο σε κάποιον;

Εννοείται! Κατά τη διαδικασία αγοράς ενός κουπονιού, θα διαπιστώσεις πως μπορείς να δωρίσεις ένα ή περισσότερα κουπόνια σε ένα ή και περισσότερα φιλικά σου πρόσωπα (πάντα σύμφωνα και με τους όρους της εκάστοτε προσφοράς). Κατόπιν θα σου ζητηθεί να συμπληρώσεις προσεκτικά τα στοιχεία του δικαιούχου του κάθε κουπονιού.

 

Συνέστησα το DirectDeals σε έναν φίλο. Τι γίνεται τώρα;

Αν o φίλος σου κάνει εγγραφή και πραγματοποιήσει την πρώτη DirectDeals αγορά του, μέσα σε 72 ώρες από τη στιγμή που κάνει κλικ πάνω στον σύνδεσμο που θα του στείλεις, σου αποστέλλεται e-mail που θα ενημερώνει ότι έχουμε πιστώσει το ποσό των 2€ στο λογαριασμό σου. Αυτό ισχύει μόνο όταν το άτομο στο οποίο κάνεις τη σύσταση ΔΕΝ έχει ήδη γραφτεί στο DirectDeals. Δηλαδή, πρέπει να είναι νέος χρήστης, που πρόκειται να κάνει εγγραφή μέσω της σύστασής σου. Από τη στιγμή που ολοκληρώνεται η παραπάνω διαδικασία, το bonus σου θα παραμείνει σε κατάσταση ανενεργή για 14 ήμερες κι εφόσον το άτομο που σύστησες δεν κάνει ακύρωση της αγοράς του μέσα στο χρονικό αυτό διάστημα, θα δεις ενεργό το bonus των 2€. Κάθε bonus παραμένει ενεργό προς χρήση για έξι (6) μήνες. Μπορείς να έχεις  έλεγχο των bonus σου από την αρχική σελίδα του DirectDeals. Πηγαίνοντας επάνω δεξιά στο «Είσοδος» και καταχωρώντας e-mail και password, θα εμφανιστεί η επιλογή "ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ". Επέλεξέ το και θα σε μεταφέρει στην καρτέλα με τα bonus σου.

 

Αγόρασα ένα deal από το DirectDeals, αλλά δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω. Μπορώ να σας το επιστρέψω;

Ναι! Φυσικά και μπορείτε. Από την ημερομηνία αγοράς του DirectDeals, μπορείτε μέσα σε 14 μέρες να το επιστρέψετε και να πάρετε τα χρήματά σας πίσω στο ακέραιο, με την προϋπόθεση ότι δεν το έχετε εξαργυρώσει. Για να ακυρώσετε το DirectDeals σας, στείλτε μας email στο support@directdeals.com.cy με το όνομά σας, τον κωδικό κουπονιού που επιθυμείτε να ακυρώσετε κι ένα τηλέφωνο επικοινωνίας σας.

 

Έχω εταιρεία. Πώς μπορώ να προβάλω μια προσφορά μου στο Direct Deals;

Είναι εύκολο! Επικοινωνήστε μαζί μας στο support@directdeals.com.cy για περισσότερες πληροφορίες.

 

Υπαναχώρηση από την αγορά – Όροι επιστροφής προϊόντος

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που αγόρασε και του παραδόθηκε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγκυρότητα της υπαναχώρησης είναι να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν και να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν τη διενεργηθείσα συναλλαγή.

Παράλληλα, για τη διευκόλυνση της διαδικασίας συστήνεται η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας που επισυνάπτεται εδώ και η αποστολή της εν συνεχεία ηλεκτρονικά στο support@directdeals.com.cy ή με φαξ στο 22423031.

Το κόστος επιστροφής βαρύνει αποκλειστικά τον υπαναχωρήσαντα αγοραστή, εκτός από την περίπτωση εκείνη, κατά την οποία διαπιστώνονται ελαττώματα στο προϊόν, οπότε και τις δαπάνες φέρει η Εταιρεία.

 

Ειδικότερα οι όροι που διέπουν την επιστροφή ενός προϊόντος, είναι οι ακόλουθοι:

  • Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
  • Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα.
  • Στην περίπτωση, κατά την οποία το προς επιστροφή προϊόν παραλαμβάνεται από την Εταιρεία χωρίς προηγούμενη επιβάρυνση των εξόδων αποστολής, τα έξοδα αυτά παρακρατούνται από το προς επιστροφή χρηματικό ποσό.
  • Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.
  • Στην περίπτωση, κατά την οποία οι ως άνω όροι δεν πληρούνται, το προϊόν δε θα παραλαμβάνεται από την Εταιρεία και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση του ιδίου.
  • Με την επιστροφή του προϊόντος και την παραλαβή του από το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης, η Εταιρεία αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ομοειδές και καινούριο, σε περίπτωση που το αρχικό έχει αποδειχθεί ελαττωματικό (αντικατάσταση). Σε κάθε άλλη περίπτωση πιστώνει στο προσωπικό λογαριασμό του αγοραστή στην ιστοσελίδα το αρχικώς καταβληθέν ποσό. Εν συνεχεία παρέχεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί το πιστωθέν τίμημα για την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος, αρεσκείας και επιλογής του. 
  • Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο, τότε ο αγοραστής οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς. Εάν ωστόσο το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε η Εταιρεία πιστώνει στον αγοραστή τη διαφορά σύμφωνα με τα ως άνω αναγραφόμενα. Στην περίπτωση, κατά την οποία για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του προϊόντος (με άλλο ίδιο ή διαφορετικό) δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, δύναται να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που δαπανήθηκε για την ακυρωθείσα αγορά. Ο τρόπος επιστροφής του καθορίζεται σε συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, paypal, πιστωτική κάρτα ή μετρητά).
  • Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναφέρονται στο σύνολό του αγορασθέντος προϊόντος και δεν μπορούν να ασκηθούν επί τμήματος μόνο αυτού (λ.χ. αξεσουάρ που συνοδεύουν το προϊόν).
  • Από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής δύνανται να εξαιρεθούν, όσα προϊόντα διατίθενται από την εταιρεία σε ειδικές εκπτωτικές τιμές (προσφορές) για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
  • Στην περίπτωση αυτή τα προϊόντα φέρουν ειδική σήμανση, ενώ η εξαίρεση τους από το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής αναγράφεται με σαφήνεια στους ειδικότερους όρους που πλαισιώνουν τη διάθεση τους. Δικαίωμα ωστόσο επιστροφής δεν μπορεί να αποκλειστεί και ο αγοραστής δικαιούται να το επιστρέψει στην εταιρεία στην περίπτωση, κατά την οποία διαπιστωθούν νομικά ή πραγματικά ελαττώματα στο παραδοθέν προϊόν.